Monday, December 7

Senyum itu sedekah la kakak kaunter

*
Agak-agak menarik tak kalo Fear Factor suruh orang puteh makan sambal petai yg pedas gila. Bukan sahaja sangat-sangat pedas tapi berbau jugak. Mesti fear is a factor nanti. Hahaha

*
Aku culture-shock di Malaysia. Pelik kan? Macam mana boleh shock dalam culture sendiri? Tapi aku memang shock lah~

*

Meet Uncle Dashilah

*
Aku dari hari tu dok tertanya-tanya dalam hati kenapa rakyat Malaysia tak ambil peluang menggunakan Touch 'n' Go? Bukan kah lebih mudah dan tak payah susah-susah nak beratur? Sekarang aku tahu, rupanya sebab susah nak top up Touch 'n' Go. Itu aku yang alami. Payah bebenor~

*
Memang tak dapat disangkal lagi, rakyat Malaysia memang banyak. Banyak gila. Gila-gila punya banyak.


6 comments:

tricksrex said...

haha..kalo nk topup touch n go tu kne topup ratus2 terus baru senang keje cik dzeti =)

Fatin Nordin said...

babe,nk no

Hisyam said...

Eleh... Andrew Zimmern pengacara Bizarre Food yang kerja nya makan embrio ayam dan testis lembu berkata "This is the worst food I've tasted in my career" bila die makan durian. DURIAN!!???
...


...


...

DURIAN!!???

alfina said...

malays always love durian. it doesnt taste that BAD, Andrew.

alfina said...

ala trex, ratus2 mana saya ada.

Stray Kitty said...

haha aku juge culture shock. aku sedang memimpin nenekku yang berusia 85 tahun jalan dgn maha lambat seberang jalan depan MCD drive thru melaka, ade kereta xreti sbr n kurang hajo buat muka babun nak langgar atok aku.

manusia bongs, undur kete kat parking tak reti respect maktok aku nak jalan kedek2 blkg kete die, siap hon lagi.

lagi, nenekku da depan pintu mcd nak capai tombol pintu. blm sempat die tolak, ade pompuan cantik dari dalam buka pintu. ingat nak bg laluan kat atok ku. skali die senggol nenekku. harap muka je cantik. buntut betul!

oh culture ku sungguh shocking. hahaha