Friday, April 3

Dr Jekyll and Mr Hyde


Oh. Saya suka tonton konsert Rise Against. Even though orang lain dok sibuk lompat2, dok sing-a-long, aku yang dok kat belakang senyap2, haram sepatah pun tak tahu, aku boleh simpulkan, mereka sangat best. Mereka sangat bertenaga. Mereka sangat kacak. Mereka juga sangat peramah.

HR buat muka lima posen ajak tunggu mereka untuk bersembang. Aku pun layan aja. Kemudian, mereka keluar. HR sembang la. Aku tolong snap gamba sana sini. Senyum2 sket. Aku tatau nak sembang apa ngan depa. Lagu depa tak kenai. Nama depa lagi la tatau.

Aku simpulkan, walaupun depa loncat2 atas pentas, depa tak nampak penat. Skit pun tak kelihatan penat. Mereka senyum. Gembira. Bahagia saja. I loike. Up close juga, mereka kacak. HR bisik, depa dah kawen. Ceh, spoil mood aja. Terus aku ajak balik.

Jangan tatau, aku mmg dok kat depan pentas mula2, tapi makin ke belakang kerana aku tak gemar makhluk2 lompat dan bepeluh. Semuanya busuk2 belaka.



p/s: I have to keep reminding myself that HR has this Dr Jekyll and Mr Hyde syndrome. You dont want to go to rock concert with him.


1 comment:

Hisyam said...

Wow..he's a freaky guy