Wednesday, September 24

bihun sup utara

hari ni cadangnya nak masak bihun sup. tapi nak yang utara nye. dari semalam lagi nak makan sebab teringin tgk masakan si ain and ati.
i dunno how to do the bihun sup utara style or what's the difference but i can picture the taste in my mind. bila buat tadi, rasanya mcam bihun sup. seddapp!! tapi bukan seperti yang dalam bayangan. tak de rasa umpphh UTARA itu.

oh tetiba terfikir laksa telok kechai. OMG! lagi la susah nak cari.
o, laksa telok kechai tuh, macam laksa biasa tapi kuah dia lain.
dulu-dulu masa kanak2 selalu beli kat pasar pagi jumaat kat sekolah tunku anum.
masa dok kat kedah la. sekarang tak pernah p pasar tuh dah.
p giant je. atau supermarket yang lain.

nak nandos and cheesecake

~paperheart~

3 comments:

~M i z a ~ said...

weh!! sedap gila laksa telok kechai!! *ngidm gak*

mardotti zaaba said...

aku nak suma laksa yg ad kat muka bumi ni klu boleh.mengidam amat

hisyam said...

i can get some in malaysia and return with heaps of laksa.
hmmm tapi die cepat basi